Biokat's Diamond Care Fresh macskaalom 8liter

Biokat's Diamond Care Fresh macskaalom 8liter

Bébipúder-illatú, csomósodó macskaalom aktív szénnel a jobb szagmegkötésért, aloe vera a gyengéd ápolásért. Lapos csomókat képző, finom szemcsés, nagy felszívóképességű, porszegény, 100% natúr agyag.

Egységár: 673 Ft/kg

A Biokat's Diamond Care Fresh innovatív, csomósodó macskaalom természetes agyagból készül - aktív szénnel a magas hatásfokú szagmegkötés szolgálatában. Ezt a kókuszdió héjából, újraképződő nyersanyagból nyerik. Az aktív szén nagyon magas porozitású szén hatalmas belső felülettel: 1 gramm aktív szén mintegy 1.000 m2 felülettel bír! Fizikális erőkkel együtt hatva nagyon hatékonyan képes megkötni a szagokat. A Biokat's Diamond Care Fresh macskaalmot kiegészítésképpen bébipúder-illattal látják el.
Emellett a természetes és gyengéd ápolás érdekében aloe vera is kerül a macskaalomba. Közvetlenül leszedésük után szállítják az érett aloe vera leveleket az előállító üzembe, megmossák, majd kézzel meghámozzák azokat. A leveleket aloe vera géllé vagy porkoncentrátummá dolgozzák fel. A macskaalomba folyékony kivonatát permetezik. Így a Biokat's Diamond Care Fresh macskája tappancsainak kellemes és hosszan tartó ápoltsági érzését is biztosítja. A finom szemcsés macskaalom porszegény és ha nedvességgel kerül kapcsolatba, lapos csomókat képez, amelyekben megköti az olyan szagokat, mint pl. a vizeletszag. A Biokat's Diamond Care Fresh macskaalomhoz kizárólag természetes, megbízható felszívóképességű agyagot használnak fel, s előállítása Németországban történik.

A Biokat's Diamond Care Fresh macskaalom meggyőző tulajdonságai:

• Csomósodó macskaalom magas hatékonyságú szagmegkötéssel
  • Németországban készül
  • Aktív szénnel: nagyon magas porozitású szén hatalmas belső felülettel, 1 gramm aktív szén mintegy 1.000 m2 felülettel bír, kiválóan képes megkötni a szagokat
  • Aloe verával: folyékony kivonatát permetezik a macskaalomba, a macska tappancsainak kellemes és hosszan tartó ápoltsági érzést biztosít
  • Lapos csomókat képez
  • Különösen finom szemcsés és porszegény
  • Bébipúder-illattal
  • 100% natúr agyagból
  • Akár 54 napig is használható
  • Csakis kiváló minőségű és természetes nyersanyagokból
  • Előállításához csak a környező bányák napi, ellenőrzött kitermeléséből származó, természetes agyagot használnak fel