TOP termékek

CaninVerde CBD 5% kannabidiol olaj 10ml

ÚJ
CaninVerde CBD 5% kannabidiol olaj 10ml
A CaninVerde CBD-t (kannabidiolt) tartalmaz, amely a természetben a kender növényekben fordul elő. A CBD, mint összetevő, kölcsönhatásba lép a test saját kannabinoid rendszerével, amely számos testfunkciót támogat. Ez serkenti az általános jólétet és támogatja a gyógyulást. A CaninVerde a kenderbimbó virágvirágzatának legtisztább kristályaiból készül, és természetes ízű. A kender csak tiszta összetevőket tartalmaz, gazdag omega 3, 6 és E-vitaminban. A CaninVerde peszticidektől mentes.

Összetevők: 95% kenderolaj és 5% hempextrakt (tiszta CBD kristályokat tartalmaz). Gluténmentes. 100% természetes étrend-kiegészítő, 5% CBD, 500 mg, 10 ml.
  • Ajánlott felhasználás: Naponta egyszer étrend-kiegészítőként. Használat előtt rázza fel. A fecskendő kiszívja a CBD-olajat a palackból, amelyet az állat szájába injektálnak. Adagolás: 0,05 ml / 5 kg testsúly naponta egyszer.

Ez a kiegészítő nem gyógyszer, és nem helyettesíti a változatos és kiegyensúlyozott étrendet. Kontraindikáció: A CaninVerde nem alkalmazható szoptatás ideje alatt, vagy ha kutyája máj- vagy vesekárosodással rendelkezik. Javasoljuk, hogy konzultáljon állatorvosával, amikor a CaninVerde-t használja. Szobahőmérsékleten tartandó, gyermekektől elzárva.
  • Státusz
    ÚJ