Hill's PD Canine i/d Low Fat konzerv csirke-zöldség 354g

Hill's PD Canine i/d Low Fat konzerv csirke-zöldség 354g

A Hill's Prescription Diet többféle, klinikailag kipróbált, terápiás célú eledelt kínál, melyek különböző betegségképletek gyógyítására alkalmasak. A Hill's Prescription Diet i/d Low Fat Digestive Care Original nedves kutyatáp kiválóan használható gyomor- & bélrendszeri zavarok esetében a gyomor és a belek egészségének javítására. Csökkentett zsírtartalommal bír, így különösen a túlsúlyra hajlamos kutyáknak alkalmas. Emellett a prebiotikus rostok támogatják a bél jó baktériumainak szaporodását, míg a gyömbér a bélrendszer megnyugtatásáról gondoskodik. Ezt az eledelt hosszú távon is lehet adni, megoldást kínálva a problémák újra-előfordulási rizikójának minimalizálására.

Speciális igények
Emésztőrendszeri problémák, Súlyproblémákra, light
Egységár: 5 127 Ft/kg

Mielőtt állatgyógyászati diétás száraz- vagy nedves tápot ad kedvencének, mindenképpen keresse fel állatorvosát, kérje ki szakvéleményét. Az ilyen tápok  használatának ideje alatt az állat rendszeres felügyelete, állatorvosi kontrollvizsgálata javasolt. Amennyiben kedvence állapota ezen időszak alatt romlana, mindenképpen jelezze ezt állatorvosának és kérje szakvéleményét.

Jellemzők:

- Támogatja az egészséges emésztést és megkönnyíti a tápanyagok felszívódását

- Támogatja a bélbaktériumok egészéges egyensúlyát

- Támogatja az immunrendszer egészségét

- Jó emészthetőség és alacsony zsírtartalom

- Prebiotikus rosttal és gyömbérrel dúsítva Omega-3 zsírsavakban gazdag

- Klinikailag igazolt antioxidánsok

További tájékoztatás:

- Kimutathatóan csökkenti a hiperlipidémiás kutyák éhgyomri szérum tiglicerid-szintjét

- A Prescription Diet i/d Low Fat gyógytáp klinikailag igazoltan nyugtatja az emésztőrendszert.

- Az ellenállhatlan Prescription Diet ízletes falatok megkönnyítik a kedvencéről való gondoskodást, a gyengéden főzött, csirkés vagy tonhas ízekben elérhető falatnyi méretű darabjaival és a hozzáadott zöldségekkel

Nem ajánlott:

- Kölyökkutyáknak

- Vemhes és szoptatós szukáknak

Egyéb termékek, amelyeket figyelmébe ajánlunk:

- Gyomor-bélrendszeri betegségekben szenvedőknek és a felépülés során vagy kiskutyáknak: Prescription Diet i/d kutyatáp

- Ételérzékenység okozta gyomor-bélrendszeri betegségekre: Prescription Diet i/d Sensitive kutyatáp

- Vastagbélgyulladás, hasmenés vagy székrekedés esetén: Prescription Diet w/d kutyatáp

- Gastroenteritis, hányás, krónikus enteropátia / gyulladásos bélbetegség esetén: Prescription Diet z/d kutyaeledel, Prescription Diet d/d kutyaeledel

Főbb tulajdonságok   Főbb előnyök
Zsírtartalom Alacsony Ideális választás kutyák részére olyan GI megbetegedések esetén, amik alacsony zsírbevitelt igényelnek, mindezt egy kiváló ízű tápban. Minimalizálja a hasnyálmirigy stimulációját, csökkenti a relapszív pancreatitis kockázatát
Omega-3 zsírsavak szintje Magas Segít csökkenteni a gyulladást
Prebiotikus / oldható rost keverék Hozzáadott Elősegíti a hasznos baktériumok terjedését egyéb kiegészítők nélkül
Emészthetőség Magas Biztosítja a gyomor-bél traktus által történő könnyű felszívódást
Antioxidánsok Hozzáadott Védi a sejteket a szabad gyökök oxidációjától, elősegítve az egészséges immunrendszert
Magnézium, Kálcium, Foszfor Ellenőrzött Segít csökkenteni a húgykő kialakulásának kockázatát

Összetevők:

Hús és állati származékok, gabonafélék, különféle cukrok, növényi eredetű származékok, zöldségek, ásványi anyagok, olajok és zsírok, magvak, tojás és tojásszármazékok.