Lila Loves It Bio fültisztító kutyáknak, macskáknak 100ml

Lila Loves It Bio fültisztító kutyáknak, macskáknak 100ml

Bio fültisztító oldat kutyák és macskák külső hallójáratainak tisztítására, ápolására, gyulladáscsökkentő hatású mikronizált ezüstszemcsékkel, rozmaring olajjal és levendulaolajjal

Egységár: 68 150 Ft/liter

A Lila Loves It bio fültisztító kifejezetten kutyáknak és macskáknak lett kifejlesztve! Kíméletesen oldja a megtapadt fülzsírt, csökkenti a viszketést, megszabadítja a hallójáratokat a kellemetlen szagoktól, megelőzi a gyulladást, baktériumok és gombák kialakulását. A Lila Loves It prémium Fültisztító oldat különlegessége a hatóanyagaiban rejlik. A természetes tejsavak, növényi tenzidek és a rozmaring olaj gyengéden és hatékonyan tisztítanak. A mikronizált ezüst szemcsék, cink és levendula olaj pedig ápoló és fertőtlenítő hatásukról ismertek.

A termék nem tartalmaz alkoholt, parfümöt, szintetikus illatanyagot, színező anyagot, sodium laureth sulfat-ot (PEG), paraffint, kőolajszármazékot (paraben). A termék 100%-osan vegán!

Így használd a fültisztítót kutyádon, macskádon

A Fültisztító a külső hallójáratok tisztítására ajánlott. Használat előtt rázd fel a tubust és helyezd rá az adagolót! Csöpögtess pár cseppet vattapamacsra, majd körkörösen kifelé ívelő mozdulatokkal tisztítsd meg a fülét. Nem probléma, ha a fültisztítóból csöpög a fülébe is, kirázza kutyusod, csak figyelj, hogy a kirázott esetleges lerakódásokat is letisztítsd hallójáratából. A belső hallójáratok tisztítását kizárólag állatorvos végezheti!

Praktikák a Fültisztító használatához

- erős gyulladás esetén használd a Fülcseppel kombinálva, akár naponta többször is
- akár az ujjadra csepegtetve is bemasszírozhatod a külső hallójáratba és rajta is hagyhatod, ha nincs szennyeződés
- érdemes beiktatnod a fültisztítást a napi rutinba, hogy megelőzd a gyulladást, gombásodást