Waldkraft - Vesevédelem - növényi keverék kutyáknak és macskáknak 240g

Waldkraft - Vesevédelem - növényi keverék kutyáknak és macskáknak 240g

Vesevédelem a kutyák macskák egészséges veséjéért:

A vesék az egyik legfontosabb szervek kedvenceink testében. Nagyon fontos szerepük van a szennyező anyagok eltávolításában a vérből a kiválasztódott vizelettel. A gyógyszereket, a környezeti toxinokat és más káros anyagokat kiszűrik és kiürítik a szervezetből.

Fontos szerepük van a vérnyomás szabályozásában, elengedhetetlen a hormonok termelésében, szabályozzák a sav-bázis egyensúlyt, a vér ásványianyag egyensúlyát valamint az anyagcserét is.

Egységár: 53 708 Ft/kg

A termék előnyei:

- természetes összetétel

- kutyáknak és macskáknak egyaránt alkalmazható

- könnyű és egyszerű adagolás

Öt értékes gyógynövényt választottunk ki a keverékünkhöz, amelyek természetgyógyászati ​​szempontból tökéletesen kiegészítik egymást:

- ortoszifon : Ennek az izgalmas növénynek a virága némileg a bajuszra emlékeztet, ezért is nevezik macska szakállnak. Hagyományosan öblítő terápiára használják, mert vízhajtó hatása van. Szapofonint, illóolajokat és flavonoidokat tartalmaz.

- mezei zsurló : A mezei zsurlónak vizelethajtó hatása is lehet, és elősegítheti az anyagcsere-termékek kiválasztódását. Magas, legfeljebb 10% szilícium-dioxid-tartalmáról ismert. Az értékes flavonoidok mellett fenolsavakat, fitoszterolokat és triterpeninsavat is tartalmaz.

- tarack:  Sok kutya ösztönösen  eszik füvet. Mintha tudnák, miből áll: szénhidrátokból, nyálkákból, szaponinokból, ásványi sókból, szilícium-dioxidból, valamint vasból, A- és B-vitaminból.

- nyírfalevél : A nyírfalevél  vízhajtó és serkenti a veseműködést. Ezt többek között flavonoidok, fenol-karbonsavak, triterpén-észterek és tanninok biztosítják.

- petrezselyempor : a petrezselyem hatással van a vizelet pH-jára. De korántsem ez az egyetlen jótékony hatásuk  a vesékkel kapcsolatban. C-vitamint, illóolajokat, flavonoidokat, furokumarint, csersavat, glikozidokat, szalicilátokat, timolt és cinket - és sok más egészségbarát összetevőt tartalmaz.

Adagolása:

4-6 héten át javasolt a szedése. ( egy üveg kb ennyire időre elegendő). A napi adag kettő részre is osztható az élelembe rakva.

A megadott napi fogyasztást nem szabad túllépni.

- 5 kg testsúly alatt : 1 csapott teáskanál

- 5 kg-tól: 1 púpozott teáskanál