Új jelszó kérése

Termékek

Advantix spot on kutyáknak 1 db
Javallat:
Bolhásság (Ctenocephalides felis, Ctenocephalides canis) kezelésére és megelőzésére. A kutyán élősködő bolhák a kezelést követő egy napon belül elpusztulnak.
Egy kezelés négy hétig véd az újrafertőződés ellen.
A készítmény felhasználható a bolhacsípés okozta allergiás bőrgyulladás (FAD) kezelési programjának részeként.
A termék négy héten át fennmaradó akaricid és repellens hatással rendelkezik kullancsok (Rhipicephalus sanguineus, Ixodes ricinus), és három hétig tartó aktivitással rendelkezik (Dermacentor reticulatus) esetén.
A kezelés időpontjában a kutyán lévő kullancsok a kezelés után még két napig is életben maradhatnak, láthatóak maradnak a kutya bőrébe fúródva.
Ezért javasolt a kullancsok eltávolítása a kezelés időpontjában a további vérszívás megakadályozása céljából.
Egy kezelés elegendő a repellens (táplálkozás ellenes) hatás eléréséhez lepkeszúnyogok (Phlebotomus papatasi) és igazi szúnyogok esetén (Aedes aegypti) két hétig, ill. (Culex pipiens) négy hétig.

Összetétel:
Imidakloprid:
4 kg alatt: 40 mg,

Permetrin:
4 kg alatt: 200 mg,

Vivő- és segédanyag ad:
4 kg alatt: 0,4 ml,

A betelepülő új bolhák által bekövetkező újrafertőződés megakadályozása céljából az együtt élő valamennyi kutya egyidejű kezelése szükséges.
A háztartásban élő egyéb kedvenc állat kezelése is szükséges valamilyen megfelelő termékkel.
A környezetből való újrafertőződés visszaszorítására javasolt a kutya környezetének egyidejű kezelése bolhák és fejlődési alakjaik ellen ható szerrel.
A termék hatékony marad akkor is, ha a kutya szőrzete benedvesedik.
A szőrzet hosszan tartó, intenzív átnedvesedését azonban el kell kerülni.
Gyakori vízzel való érintkezés esetén a készítmény hatékonysága csökkenhet.
Ilyen esetekben ne ismételjük a kezelést gyakrabban, mint hetente egyszer. Ha a kutyát samponnal fürdetni szükséges, javasolt ezt az Advantix® spot on kezelést megelőzően, vagy az után két héttel megtenni, a készítmény kielégítő hatékonyságának biztosítása érdekében.
Vemhesség és szoptatás ideje alatt is használható.

Vélemény írása a termékről
Név