Megbízhatówebáruház.hu

TOP termékek

BiogenicPET Digestion macskáknak 15ml

BiogenicPET Digestion macskáknak 15ml

A macskák hasmenés kezelésének hatékony eszköze, a természet erejének alkalmazásával.

A BiogenicPet Digestion KUTYÁKNAK & MACSKÁKNAK hatóanyagai a növényi alkotórészek több 10 ezer éves bomlási folyamataiban keletkezett huminsavak és ásványi anyagok. A huminsavak komplex vegyületet képeznek az ásványi anyagokkal, ezáltal azok felszívódását hatékonyabbá teszik. Nagy fajlagos felületük és kémiai szerkezetük révén megkötik és kiürítik a szervezetbe került toxikus anyagokat és szabályozzák a bélflóra működését. A BiogenicPet Digestion paszta eredményes kiegészítője a hasmenéses kezeléseknek. A huminsavak a természet egyik leghatékonyabb antivirális anyagai. A káros mikrobákkal szemben közvetett védőhatást is kifejtenek azáltal, hogy reakcióba lépnek a nagy molekulájú sejtfehérje toxinok ionos kötéseivel, ezáltal gátolják azok felszívódását a nyálkahártyán át. A huminsavak segítik a mikroelemek felvételét, melyek az immunrendszer működéséhez nélkülözhetetlenek A huminsavak szembetűnően jó hatást gyakorolnak az emésztő-szervekre. A készítmény gyorsan megszünteti a hányingert és hányást. Akut gastroenteritisnél órák alatt megszünteti a hasmenést. Rendezi a széklet konzisztenciáját.

Akció: 3 320 Ft
Kezdete: 2021.05.07   A készlet erejéig!
  • ENYHE TÜNETEK ESETÉN, MEGELŐZÉSRE MACSKÁKNÁL:

Adagolás: 2 kg-os macskának 1 ml/alkalom. A tünetek megjelenésétől számítva naponta egyszer, reggel vagy este a tünetek megszűnéséig, de legalább 3-4 napig. A kezelés alatt bőséges ivóvíz biztosítása ajánlott.

HASMENÉSES, ÉTVÁGYTALAN, LEGYENGÜLT MACSKÁK KEZELÉSÉRE:

Adagolás: 2 kg-os macskának 2 ml/alkalom. A tünetek megjelenésétől számítva naponta egyszer, reggel vagy este a tünetek megszűnéséig, de legalább 5-7 napig. A kezelés alatt bőséges ivóvíz biztosítása ajánlott.