Julius K-9 GF Race Dog Adult Nyúl rozmaring 340g

ÚJ
Julius K-9 GF Race Dog Adult Nyúl rozmaring 340g
JULIUS K-9 Grain-Free Race Dog Adult Nyúl rozmaring – Teljes értékű, nyúlhúsból valamint csirke és fehérhalhúsból készített, gabonamentes kutyatáp – gyógynövényekkel, spenóttal, és glükozaminnal dúsítva – bármely közepes- és nagytestű felnőtt kutya részére.
763 Ft
  • JULIUS K-9 Grain Free Race Dog Adult Nyúl rozmaring – Teljes értékű, nyúlhúsból valamint csirke és fehérhalhúsból készített, gabonamentes kutyatáp – gyógynövényekkel, spenóttal, és glükozaminnal dúsítva – bármely közepes- és nagytestű felnőtt kutya részére.

A Julius K-9 Utility Dog sorozatot azért alkottuk meg, hogy a kutyaiskolába járó, engedelmességi vagy munkakutyák számára – a kiegyensúlyozott immun és idegrendszert támogatva–, egy jól optimalizált összetételű eledelt adhassunk kedvencünknek. Általános energiatámogatás és kiváló alapanyagok jellemzik a sorozat receptúráit.

A JULIUS-K9® Utility Dog receptúrájában a bárányhús mellett marhahúsból és lazachúsból készült, mindhárom állati fehérje hipoallergén húsforrás, amely alkalmas a csirke allergiás kutyák etetésére. A bárány és a marha is tartalmaz esszenciális aminosavakat, vitaminokat és ásványi anyagokat, amelyek támogatják az izomfejlesztést és fenntartják az energiát. Ezek mellett egy további gyógynövénykoktél segít az ízületi gyulladás elkerülését, valamint az immunrendszer támogatását. A magas rosttartalom biztosítja a kutyák emésztőrendszerének fittségét.

A JULIUS-K9 1997 óta sikeresen működő magyarországi központú vállalkozás a kutyasport, munkakutya- és hobbikutya-felszerelések, kellékek piacán. Ez idő alatt a cég piacvezető pozíciót vívott ki számos EU tagállamban és számos terméke világsikert aratott.

A JULIUS K-9 Professional Grain Free kutyatápcsaládot úgy fejlesztettek ki, hogy a kutyák természetes anyagcseréjét és ízlését vették figyelembe. Valamennyi Julius K-9 Professional Grain Free kutyatáp kukorica, búza, rizs és a szója mentes, valamint könyen emészthető és jól hasznosul, ugyanakkor a hozzáadott glukozamin támogatja a kutyák mozgásszervrendszerét.

Összetevők:
    Hús-, és állati összetevők (nyúl húsliszt min.2%(50%-os fehérje), halhúsliszt min. 2%, szárnyashúsliszt min.26%), burgonya, borsó, lencse (vörös, sárga, zöld), cranberrybab, vesebab, lóbab, élelmi rost, F.O.S., szárított alfalfa, rozmaring, spenót, paradicsom, élesztő, yucca mojave, glükozamin, Anisi fructus, Sambuci flos, Menthae pip.folium, Melissae herba, Urticae folium, Cinnamomi cortex, Cardui mariae fructus

Beltartalmi értékek:
    Nyersfehérje: 30.00%, Zsírok és olajok: 18.00%, Nyersrost: 6.00%, Nyershamu: 7.50%, Nedvességtartalom: max 10.00%

Kapható kiszerelések: 340g, 3kg, 10kg,
  • Státusz