Fypryst spot on 0,5ml ampulla macska részére 1db

Fypryst spot on 0,5ml ampulla macska részére 1db
Bolhacsípés okozta allergiás bőrgyulladásának megelőzésére és gyógykezelésére, macskák szőrtetvességének megelőzésére és gyógykezelésére.
Akció: 1 096 Ft
Kezdete: 2019.06.25   A készlet erejéig!
  • Összetétel:
    Fipronil:50mg

Macskák bolha (Ctenocephalides felis), vagy kullancs (Rhipicephalus fajok, Dermacentor fajok, Ixodes fajok) okozta fertőzésének megelőzésére és gyógykezelésére.
    Macskák bolhacsípés okozta allergiás bőrgyulladásának megelőzésére és gyógykezelésére.
    Macskák szőrtetvességének (Felicola subrostratus fertőzésének) megelőzésére és gyógykezelésére.

Ellenjavallatok:A készítmény adatok hiányában nem alkalmazható 8 hetesnél fiatalabb és/vagy 1 kg-nál kisebb testtömegű macskakölykök esetében.
    Nem alkalmazható beteg (szisztémás kórfolyamatban szenvedő, lázas), vagy lábadozó állatokon.
    Súlyos mellékhatások, sőt elhullás veszélye miatt nyulakon nem alkalmazható.

Különleges figyelmeztetések minden célállat fajra vonatkozóan: El kell kerülni, hogy a készítmény az állat szemével érintkezzen.

Kiszerelés:1 tubus