Camon kutyanapszemüveg

• Camon kutyanapszemüveg
A nap káros sugarai nem csak az emberek szemére károsak, hanem a házikedvenceknek is.
A 100% UV szűrős Camon kutya napszemüveg ugyanis megvédi kedvence szemét a nap káros sugaraitól. Kifejezetten kutyák számára fejlesztették ki, szélesebb orrhíddal, felxibilis kerettel, erős polikarbonát anyagból, rugalmas pánttal, hogy a kutyus fején maradjon és ne zavarja a mozgásban. Jól szellőzik, így nem is párásodik be.
  • A kedvencek szemét is védeni kell a rovarok, belerepülő szilánkok, por és a káros napsugarak ellen is. Nem is beszélve arról, ha mondjuk a kutyus egy szemműtéten esett át, akkor a beteg szemet is tanácsos megvédeni a portól és az erős fénytől.
    A kutyusok mozgásigénye és fejformája miatt természetesen nem elegendő a két fülre akasztani mint az embereknél, így a szemüveget két rugalmas pánt rögzíti az áll alatt és a fülek mögött is.
    Természetesen ezt is szoktatni kell, mint minden mást, nyakörvet, ruhát, cipőt, pórázt, de mivel nagyon kényelmes így hamar hozzászoknak.

Eredetileg a lavinamentő kutyák részére fejlesztették ki a kutyaszemüveget, hogy a hóról visszaverődő napsugárzástól védjék az állatok szemét. Ugyanis kiderült, hogy a zord környezeti elemeket egyébként jól tűrő kutyáknak az erős UV sugárzás miatt van rendszeresen kötőhártya-gyulladásuk, vagy egyéb szemproblémájuk.
    Ajánlói nemrég egy, az erős fénytől rohamokat kapó epilepsziás kutya életét hozták fel példának, miszerint az életminőséget a beteg állatoknál is javíthatja a szemüveg használata