Új jelszó kérése

K9 FullFlex 60 db rágótabletta

Várható beérkezése november közepe.

Porc, csont, és kötőszövet erősítő táplálék kiegészítő készítmény kutyáknak
  • Hatóanyagai révén a K9 FullFlex™ hatékony segítséget nyújthat a megelőzésben, valamint a már mozgásszervi betegségekben szenvedő kutyáknál is gyors, és hosszú távú javulást eredményezhet.

Kutatásaink igazolták, hogy a kezelés megkezdését követő 5-7 napon belül a kutyák 90%-nál jelentős javulás volt tapasztalható. Pár napon belül megfigyelhető, hogy kedvence sokkal könnyebben mozog, fürgébb, és általában jobb a közérzete.
    A K9 FullFlex™ alkalmazási területei

A nagytestű, gyorsan növő kutyafajtáknál kölyökkortól a csontok, porcok, inak táplálására, védelmére, az általános mozgásképesség javítására.
    Verseny-, és munkakutyáknál az ízületekre és kötőszövetekre ható fokozott fizikai igénybevétel hatásainak enyhítésére.
    Tenyésztőknek, a fajtajegyeket leginkább magukon viselő egyedek csontrendszerének (tartásának) egészséges fejlődéséért.
    Idősödő kutyáknál a kötőszövetek rugalmasságának és erejének megőrzésére, a természetes kopások késleltetésére, a kutyák mozgékonyságának megőrzésére.
    A kötőszövetek (csont, porc, ízület, stb.) sérülése, gyulladása, valamint a különböző ortopéd sebészeti beavatkozások kiegészítő kezelésére, a regenerációs időszak lerövidítésére és a fájdalom csökkentésére.
    A nem megfelelő tartási, illetve táplálási mód, a korosodás következtében kialakult, vagy a fajtára jellemző betegségek (artritisz, oszteoartritisz, különböző típusú diszpláziák, stb.) megelőzésére, kezelésére, tüneteik enyhítésére.
    Az ízületi megbetegedés az egyik leggyakoribb, az életminőséget rontó, hosszan tartó, fájdalommal járó probléma a kutyánál.

Ennek számtalan oka lehet, többek között:

a nem megfelelő táplálék, (táplálkozás, étrend)
    a fokozott fizikai megterhelés (Pl.: agility-, verseny,- vadász,- és munkakutyák),
    lakásban tartott kutyáknál a mozgásszegény életmód, a túlsúly,
    különböző fajtadiszpozíció, illetve tenyésztési anomáliák,
    a korral járó természetes kopás, gyulladás, elhasználódás.

Ajánlott adagolás és alkalmazás

közvetlenül az állat szájába juttatva, vagy az eleségbe keverve, az alábbiak szerint:

18 kg alatti kutyáknak: naponta 1 rágótabletta
    18 kg feletti kutyáknak: naponta 2 rágótabletta