Megbízhatówebáruház.hu

TOP termékek

Eukanuba Daily Care-Senior 9+ - korosodó kutyáknak 12kg

Eukanuba Daily Care-Senior 9+ 12kg - korosodó kutyáknak.
Fontos antioxidánsok, mint pl. a ß-karotin és az E-vitamin természetes védelmet nyújtanak a kutyának.
A természetes és prebiotikus rostok kombinációja cukorrépapép, FOS és MOS elõsegíti a kutya rendszeres és egészséges emésztését illetve táplálja a hasznos baktériumokat.
A magas fehérjeszint hozzájárul a jó kondícióhoz, az izomzat felépítéséhez, a fényes szõrzethez és az erõs immunrendszerhez.

Összetevõk:
Csirkehús (> 30%), kukorica, búza, szárnyashúsliszt, állati eredetû zsiradék, rizs, szárított cukorrépapép, tojáspor, csirkekivonat, szárított sörélesztõ, kálium-klorid, halolaj, konyhasó, nátriumhexametafoszfát, frukto-oligoszacharidok, lenmag, mannán-oligoszacharidok, DL-metionin, glükozamin-hidroklorid, kalcium-karbonát, borágó olaj, körömvirág kivonat, kondroitin-szulfát.

AJÁNLÁS: Korosodó, idős kutyák számára ajánljuk!
Egységár: 1 585 Ft/kg
Kiszerelés Bruttó ár Egységár Napi ktg.
Mennyiség
  • A kutya immunrendszerének 65%-át a béltraktus tartalmazza, amely otthont ad mind egészséges (lactobacilli, bifidobacteria), mint patogén (e.coli) baktériumoknak. Ezek egyensúlya igen fontos a kutya egészsége szempontjából. Tudvalevő, hogy az e.coli baktérium betegséget okozhat, de pl. a lactobacilli és a bifidobacteria ténylegesen jó hatásúak a kutya számára. A Eukanuba szuperprémium tápjaiban található FOS (frukto-oligoszacharid) prebiotikum növeli a jótékony bélbaktériumok számát, csökkenti a kártékonyakét és segít fenntartani a komplex belső ökoszisztéma egészséges egyensúlyát.
    12 kg/db