Megbízhatówebáruház.hu

TOP termékek
Termékajánló
Szavazás

White dental állatorvosi rágórúd kutyáknak herbal, small 110g/7db lejárat közeli

-50%

Buster fogászati jutalomfalat hipoallergén gyógynövényes 110g, 7 bot, 1 hét készlet - teljesen természetes, egészséges fogkefe, amely egészségügyi előnyökkel jár a kutyák számára.

Lejárata: 2023. 02.10.

Akció: 835 Ft
Kezdete: 2023.02.01   A készlet erejéig!
  • Buster fogászati jutalomfalat hipoallergén gyógynövényes 110g, 7 rúd- teljesen természetes, egészséges fogkefe, amely egészségügyi előnyökkel jár a kutyák számára.

A legtisztább természetes nyers és növényi összetevőknek, például az ánizsnak, a borsmentának és a fahéjnak köszönhetően ez a rizs alapú, vegán, szuper kutyaeledel bot hatékonyan kezeli a fogak egészségügyi problémáit, miközben gyógynövényes összetevőjével segít a test gyulladásainak leküzdésében is. allergia esetén is.

A Buster Hypoallergenic Herbal gyulladáscsökkentő tulajdonságokkal rendelkezik, és segíti az emésztőrendszer hatékony működését. Megnyugtathatják az érzékeny emésztőrendszert és segíthetnek az emésztőszervek gyulladásának kiváltó okainak enyhítésében, sőt, ezeknek a betegségeknek is teljesen gátat szabhatnak.

A kutyák rágják és megeszik a „fogkeféjüket”, ezért nagyon fontos, hogy a finom ízlésen kívül a pocakjuknak is kedves legyen. A Buster hipoallergén gyógynövényt allergiás kutyák számára készítették, és segít megelőzni a lepedék és a fogkő kialakulását, valamint harcol azért, hogy megakadályozza a szájüreg súlyosabb problémáinak kialakulását.

Az élelmiszeripari mérnökök, állatorvosok és háziállat-fogászati szakemberek gondosan kidolgozták a Buster Dental Sticks Hypoallergenic Herbal formuláját, amely a test gyulladásának leküzdésére szolgál, alacsony kalóriatartalmú, ezért alkalmas elhízási problémákkal küzdő kutyák számára, és nyugtatóan hat a gyomorra. Mindezek a pozitív előnyök hozzáadódtak ahhoz, hogy kutyusuk hosszú távon egészséges maradjon.

Nagy gondot fordítottak annak biztosítására, hogy csak a legtisztább és legtermészetesebb alapanyagok szerepeljenek az összetételükben, mellőzve minden olyan egészségtelen összetevőt, amely káros lehet a kutya egészségére.

Naponta ajánlunk egy Buster Dental Stick-et, amely segít támogatni kutyája száj egészségét.

Három lehetőség áll rendelkezésre a különböző méretű kutyafajták számára súly alapján:

Kis kutyák (1-9 kg.)
    Közepes kutyák (10-25 kg.)
    Nagy fajták (25+ kg.)

Etetési utasítások: Jutalmazza meg kutyáját napi maximum 2 bot Buster Dental-szal. 4 hónaposnál fiatalabb kölyökkutyáknak nem ajánlott. Mindig biztosítson kutyájának elegendő mennyiségű friss ivóvizet.