BARF LOVE Manuka méz kutyáknak és macskáknak Immunerősítésre 400+ MGO, 50g

Ez a 400+ MGO tartalmú Manuka méz ajánlott akkut vagy krónikus betegségben szenvedő kutyád és macskád számára.

Ebben a mézben természetes formában van jelen a metilglioxál (MGO™), mely biztosítja a méz egyedi antibakteriális erejét.

A Manuka méz antibakteriális hatását 20 évnyi kutatás igazolja, beleértve Dr. Molan professzornak, az Új-Zélandi Waikato Egyetem biokémikusának tanulmányai is.

Kutatások kimutatták, hogy a Manuka méz nagyon erős tulajdonságokkal rendelkezik: antibakteriális, vírusellenes, antioxidáns, antiszeptikus, gyulladáscsökkentő és gombaellenes hatású, illetve rendkívül hatékony immunrendszer erősítő és számos egészségügyi probléma tüneteinek enyhítésére megfelelő kutyáink és macskáink esetében is. A Manuka méz, antibakteriális erejétől függően, javasolt úgy enyhe tünetekre, mint a torokfájás vagy ellenálló fertőzések esetén is, mint a E. coli, Staphylococcus aureus, Streptococcus faecalis, Helicobacter pylori stb., ugyanis laboratóriumi vizsgálatok szerint kb. 60 baktériumfajtával veszi fel hatékonyan a harcot

A hagyományos mézzel ellentétben a Manuka méz rendkívül magas MGO™ tartalmú (metiglioxal) hatóanyagot foglal magába, amely nem csak emberi, hanem állatorvosi célokra is alkalmasság teszi.

Az MGO™, a Manuka egyedülálló faktora:
A Manuka méz egyedi faktora, az MGO™, egy terápiás tulajdonsággal rendelkező összetevő, amelynek célja, hogy jelezze a méz antibakteriális erejét.

A Manuka méz MGO™ 400+ gyógyhatásai:

A Manuka méz természetes formában tartalmaz metilglioxált (MGO™), amely a méhészeti termék antibakteriális hatásáért felelős. Ebben a típusú mézben a metilglioxál (MGO™) tartalma MGO™ 400+, azaz legalább 400 mg/kg. A Manuka méz MGO ™ 400+ magas szintű, nagy aktivitással rendelkezik. Különösen akkut vagy krónikus betegségek esetén ajánlott, amelyeket korábban nem kezeltek ki és amelyeknek nagy az ellenállása a hagyományos kezelésekkel szemben.

A Manuka méz számos egészségügyi probléma tüneteinek enyhítésére alkalmazható kutyánk és macskánk esetében:

Immunitás: láz, krónikus hörghurut, asztma, allergia, szem egészségének a fenntartása
Emésztőrendszer: savasság és gyomor-reflux, gyomorégés, Helicobacter pylori (amely a legtöbb gyomorfekélyért felelős), emésztőrendszeri rendellenességek, bél paraziták, gyomor-bélhurut
Bakteriális betegségek: Staphylococcus aureus fertőzések, candida albicans, szájszag, foglepedék
Külső gondozás: ekcéma, bőrgyulladás, pikkelysömör, I. és II. fokú égési sérülések, elváltozások, hegek, fertőzött műtéti sebek, fogágybetegség, ínygyulladás, bőr fekélyek, szőrtüszőgyulladás, rovarcsípések,

Összetevő: 100% Manuka méz

Kutyának és macskának egyaránt ajánljuk a 400+ MGO Manuka mézet, ha:

valamilyen allergiában szenved
emésztőrendszeri rendellenessége van
fogproblémákkal küzd

Milyen betegségek kialakulásának megelőzésében segíthet a Manuka méz?

vírusok és baktériumok megelőzése
fogínygyulladás, foglepedék

Így adagold a Manuka mézet kedvencednek:

Kutyának
1/2 teáskanál naponta kétszer egy kis kutya számára – 10 kg alatt
1 teáskanál naponta kétszer egy közepes kutyának – 10-30 kg
2 teáskanál naponta kétszer egy nagy kutya számára – 30 kg felett

Macskának
1/2 teáskanál naponta kétszer

Tedd!
Kezd a fenti adag felével, majd szépen fokozatosan emeld!
Külső használata napi többszöri ismétlése is lehetséges.

Ne tedd!
Ne add cukorbeteg állatnak, magas cukortartalma miatt!
Ne add 1 évnél fiatalabb kutyának vagy cicának, mert a mézben lévő természetes baktériumok megterhelők lehetnek a fejlődő immunrendszernek!