Royal Canin Feline Mobility gyógytáp 2kg

Royal Canin Feline Mobility gyógytáp 2kg

A Royal Canin Feline Mobility Feline Dry MC 28 egy teljes értékű táp felnőtt macskák számára, mely az új-zélandi zöldhéjú kagyló kivonata porc-prekurzorokkal együtt alkalmazva segít egészségesen tartani az ízületeket.
Speciális igények
Ízületi támogatás, ízületi problémák
Egységár: 6 415 Ft/kg

Mielőtt állatgyógyászati diétás száraz- vagy nedves tápot ad kedvencének, mindenképpen keresse fel állatorvosát, kérje ki szakvéleményét. Az ilyen tápok használatának ideje alatt az állat rendszeres felügyelete, állatorvosi kontrollvizsgálata javasolt.
Amennyiben kedvence állapota ezen időszak alatt romlana, mindenképpen jelezze ezt állatorvosának és kérje szakvéleményét.

- A zöldhéjú kagyló (Perna canaliculus) kivonata mérsékli az ízületgyulladásokat kísérő tüneteket.
- Az eikozapentaénsav és a dokozahexaénsav (hosszú szénláncú Omega 3 zsírsavak) kedvezően befolyásolják a gyulladásos folyamatokat.
- A szinergista antioxidáns komplex csökkenti a DNS károsodás mértékét, erősíti az immunrendszert és mérsékli a sejtek öregedési folyamatait a szabadgyökök semlegesítésével.
- Az idős kor és az elhízottság ízületgyulladásra hajlamosít. A táp alacsony energiatartalma segíti az optimális testtömeg fenntartását.

Kontraindikációk:
- Növekedés

Az alkalmazás időtartama:
A hatás maximuma 6-8 hétig tartó folyamatos etetés után tapasztalható. A diéta az állat élete végéig folytatható.

Összetevők:
Rizs, baromfi húsliszt, kukoricaliszt, kukorica, kukoricaglutén, állati zsiradék, cukorrépapép, baromfimáj, halolaj, növényi olaj, tojáspor, ásványi sók, nyomelemek (kelátos formában is), zöldhéjú kagyló kivonata (GLM), taurin, zöldtea és szőlő kivonat (magas polifenol tartalommal), körömvirág kivonat (magas lutein tartalommal), vitaminok.

2 kg/db