Új jelszó kérése
SSL Certificate

Advantix spot on ampulla kutyáknak 4-10kg között 1db

Javallat:
Bolhásság (Ctenocephalides felis, Ctenocephalides canis) kezelésére és megelőzésére. A kutyán élősködő bolhák a kezelést követő egy napon belül elpusztulnak.
Egy kezelés négy hétig véd az újrafertőződés ellen.
A készítmény felhasználható a bolhacsípés okozta allergiás bőrgyulladás (FAD) kezelési programjának részeként.
A termék négy héten át fennmaradó akaricid és repellens hatással rendelkezik kullancsok (Rhipicephalus sanguineus, Ixodes ricinus), és három hétig tartó aktivitással rendelkezik (Dermacentor reticulatus) esetén.
A kezelés időpontjában a kutyán lévő kullancsok a kezelés után még két napig is életben maradhatnak, láthatóak maradnak a kutya bőrébe fúródva.
Ezért javasolt a kullancsok eltávolítása a kezelés időpontjában a további vérszívás megakadályozása céljából.
Egy kezelés elegendő a repellens (táplálkozás ellenes) hatás eléréséhez lepkeszúnyogok (Phlebotomus papatasi) és igazi szúnyogok esetén (Aedes aegypti) két hétig, ill. (Culex pipiens) négy hétig.

Összetétel:
Imidakloprid:
4-10 kg: 100 mg,

Permetrin:
4-10 kg: 500 mg,

Vivő- és segédanyag ad:
4-10 kg: 1 ml,

2 019 Ft2019
Kiszerelés Bruttó ár Egységár Napi ktg.
Mennyiség
  • A betelepülő új bolhák által bekövetkező újrafertőződés megakadályozása céljából az együtt élő valamennyi kutya egyidejű kezelése szükséges.
    A háztartásban élő egyéb kedvenc állat kezelése is szükséges valamilyen megfelelő termékkel.
    A környezetből való újrafertőződés visszaszorítására javasolt a kutya környezetének egyidejű kezelése bolhák és fejlődési alakjaik ellen ható szerrel.
    A termék hatékony marad akkor is, ha a kutya szőrzete benedvesedik.
    A szőrzet hosszan tartó, intenzív átnedvesedését azonban el kell kerülni.
    Gyakori vízzel való érintkezés esetén a készítmény hatékonysága csökkenhet.
    Ilyen esetekben ne ismételjük a kezelést gyakrabban, mint hetente egyszer. Ha a kutyát samponnal fürdetni szükséges, javasolt ezt az Advantix® spot on kezelést megelőzően, vagy az után két héttel megtenni, a készítmény kielégítő hatékonyságának biztosítása érdekében.
    Vemhesség és szoptatás ideje alatt is használható.
    Adagolási táblázat az Advantix spot on készítményhez.

4-10 között: Advantix spot on 4-10 kg közötti kutyáknak.

Alkalmazás módja:
    Bőrön való külsőleges használatra.

Adagolás:
    Az ajánlott legkisebb adag 10 mg/testtömeg kg (ttkg) imidakloprid és 50 mg/ttkg permetrin.

Ellenjavallat:
    7 hetesnél fiatalabb kutyakölykökön használni tilos! A készítmény csak a megfelelő testtömegű kutyán alkalmazható! Nem használható a hatóanyagokkal szembeni ismert túlérzékenység esetén!

Nemkívánatos hatások:
    Ritkán előfordulhat kutyákon fokozott bőrérzékenység (a kezelés helyének fokozott viszketegségét és kipirulását előidézve) vagy levertség. A kutyák véletlen szájon át történő mérgezése kevéssé valószínű, de nagyon ritkán előfordulhat. Ebben az esetben idegrendszeri tünetek, például remegés és levertség jelentkezhetnek. A tüneti kezelés állatorvosi felügyelet mellett történjék. A készítménynek nincs ismert ellenszere.

Figyelmeztetés:
    Ügyeljünk rá, hogy a tubus tartalma ne kerülhessen a kezelendő állat szemébe, szájába. Ügyeljünk a helyes alkalmazásra. Különösen fontos, hogy megakadályozzuk a kezelés helyének nyalogatását, ezzel a készítmény szájon át való felvételét, mind a kezelt állat, mind az azzal együtt tartott állatok által. Macskákat a készítménnyel kezelni tilos! Ez a készítmény macskákra különösen mérgező, adagolása végzetes lehet, mert a macskák különleges élettani sajátosságuk miatt képtelenek bizonyos anyagok, közöttük a permetrin lebontására. A macskák véletlen mérgeződésének megakadályozása céljából a kezelt kutyákat távol kell tartani a macskáktól, amíg az alkalmazás helye meg nem szárad. Fontos megbizonyosodni arról, hogy a macskák a készítménnyel kezelt kutyák szőrét ne nyalogassák tisztogatás céljából. Amennyiben ez megtörténne, azonnal forduljon állatorvoshoz! Beteg, legyengült kutya kezelése előtt egyeztessen állatorvosával. Mivel a termék veszélyes a víziállatokra, semmilyen körülmények között ne engedje, hogy a kezelt kutya bármilyen felszíni vízbe menjen a kezelést követő 48 órán belül. A készítmény oldószere elszínezhet egyes anyagokat, többek között bõrt, szövetet, műanyagot. Hagyjuk a kiömlött szert megszáradni, mielőtt hozzáérünk a szennyezett felülethez.

Élelmezés-egészségügyi várakozási idő:
    Élelmiszertermelő állatok kezelésére nem használható.

Tárolás:
    Szobahőmérsékleten, felbontás után 30 °C alatt. Fagyveszélytől óvni kell.
    Gyermekek elől elzárandó!

Munkavédelmi óvórendszabályok:
    Vigyázzunk, hogy a termék ne kerüljön az alkalmazó személy bőrére, szemébe vagy szájába. A termék alkalmazása közben tilos enni, inni, dohányozni! A készítmény használata után alaposan kezet kell mosni. A véletlenül bőrre fröccsent készítményt azonnal mossuk le szappanos vízzel. Ismerten érzékeny bőrű egyének a termékre különösen érzékenyek lehetnek. A véletlenül szembe került Advantix® spot on-t alaposan öblítsük ki vízzel. Ha a bõr vagy szem irritáció tartósan fennáll, vagy a terméket véletlenül lenyelték, forduljon orvoshoz és adja át neki a termék használati utasítását.

Eltarthatóság:
    A gyártástól számított 2 évig, a csomagoláson feltüntetetett időpontig. Minden tubust fel kell használni a tasak felbontásától számított egy éven belül, vagy a tubuson feltüntetett lejárati ideig, ha az rövidebb időt határoz meg. Forgalmazhatóság: Az állatgyógyászati készítmények forgalmazására jogosultak.

Környezetvédelmi előírások:
    Használat után a kupakot tegyük vissza a tubusra. A készítmény fel nem használt maradékát, valamint a kiürült csomagolóanyagot a veszélyes hulladékokra vonatkozó hatályos jogszabályok szerint kell megsemmisíteni. Vigyázzunk, hogy az Advantix ne kerüljön természetes vizekbe, mert halakra és más vízi élőlényekre veszélyes lehet. A permetrin tartalmú készítmények mérgezőek a mézelő méhekre.