Új jelszó kérése

Brit Care

A Brit olyan szuper-prémium kutyaeledelt fejlesztett ki, amely sikeresen megvédi a szervezetet a környezet negatív hatásaitól. A Brit Care kizárólag olyan hipo-allergén és könnyen emészthető hozzávalókból készül, mint a bárány, lazac, rizs és burgonya. A gondosan összeválogatott hozzávalók garantálják az étel magas fokú megemésztését és gátolják az allergiás reakciók, valamint étel intolerancia kialakulását a szervezetben. A Brit Care tápeledelek olyan funkcionális alkotórészeket tartalmaznak, amelyek elősegítik az immunitást, javítják a szervezet egészségét és kizárják a komoly betegségek kialakulását.

Brit Care Activity( Bárány & rizs ) kutyatáp
Brit Hypoallergén kutyatáp aktív felnőtt kutyák számára.
A Vafo cég olyan szuper-prémium kutyatápot fejlesztett ki, amely megvédi a szervezetet a környezet negatív hatásaitól. A Brit Care© kizárólag olyan hipoallergén és könnyen emészthető hozzávalókból készül, mint a bárány, lazac, rizs és burgonya. A gondosan összeválogatott hozzávalók garantálják az étel magas fokú megemésztését és gátolják az allergiás reakciók, valamint táplálék intolerancia kialakulását a szervezetben. A Brit Care...
Egységár: 1 295 Ft/kg
Brit CARE Adult Large( Bárány & rizs ) kutyatáp
Brit Hypoallergén kutyatáp nagytestű felnőtt kutyák számára.

Sorrend: