Scalibor nyakörv kutya részére 65cm

Scalibor nyakörv kutya részére 65cm

Kullancsok és lepkeszúnyogok elpusztítására. Kutyákat 5-6 hónapig védi a kullancsoktól (Ixodes ricinus, Rhipicephalus sanguineus) és vérszívó lepkeszúnyogoktól (Phlebotomus perniciosus).
Célállat:Kutya

65 cm-es nyakörv nagytestű kutyáknak
Összetétel:
- Deltametrin: 0,760 gr
- Vivőanyag és színezőanyag ad: 25 gr
Választható kiszerelés
Egységár: 15 975 Ft/db
Alkalmazás:
A 65 cm-es nyakörvet kis- és közepes testű kutyákra tegyük. A 65 cm-es nyakörvet nagytestű kutyákra tegyük. Helyezzük a nyakörvet lazán a kutya nyakára. Egy nyakörv kutyánként.

Alkalmazás módja:
Kizárólag külsőleg használható!
Vegyük ki a nyakörvet a lezárt csomagolásból. Igazítsuk a nyakörvet az állat nyakára, húzzuk meg, de ne túl szorosra. Két ujjunk férjen el a nyakörv és a nyak között. Csúsztassuk a nyakörvet a csaton keresztül, és az 5 cm-nél hosszabb szabadon álló részt vágjuk le.

Alkalmazási útmutató:
Vemhesség és laktáció ideje alatt is alkalmazható.
A nyakörv viselése idején egyes ritka esetekben kullancsok megtapadása lehetséges. Emiatt a kullancsok és lepkeszúnyogok által közvetített fertőző betegségek átadását kedvezőtlen körülmények között nem lehet teljesen kizárni.

Ellenjavallat:
Héthetes kornál fiatalabb kutyakölykökön nem alkalmazható.
Ha a kutyán látható bőrsérülés van, nem alkalmazható.
Ne alkalmazza olyan állatokon, amelyek ismerten túlérzékenyek a szintetikus piretroidokra, pl. macska.

Nemkívánatos hatás:
Ritka esetben a túlérzékenységi reakció lokalizált bőrsérülésekhez és szőrhulláshoz vezethet.

Gyógyszer-kölcsönhatás:
Más szerves foszforsav-észter tartalmú ektoparazitikumokkal egyidejűleg nem alkalmazható.
Élelmezés-egészségügyi várakozási idő: Élelmiszer-termelő állaton nem alkalmazható.

Tárolás: +25°C alatti hőmérsékleten tárolandó. Gyermekek elől elzárva tartandó.

Figyelmeztetés:
Tartsuk távol a gyermekektől, különösen, ha 2 év alattiaktól.
Ne engedjük, hogy a gyermekek megérintsék, játszanak vele vagy szájukba vegyék a nyakörvet. Kerüljük el, hogy kisgyermekek hosszasan érintkezzenek a nyakörvvel, pl. együttalvás a nyakörvet viselő kedvenc kutyával. Felhasználásig tartsuk a nyakörvet lezárva az eredeti csomagolásban. A nyakörv teljes hatékonyságát a felhelyezés után egy héttel éri el, ezért, ha az állatok fertőzött helyre kerülnek, akkor a nyakörvet ezt megelőzően egy héttel fel kell tenni rájuk. A vízzel való esetenkénti érintkezés nem csökkenti a nyakörv hatékonyságát, de úszás és fürdetés előtt le kell venni, mivel a hatóanyag ártalmas a halakra és más vízi élőlényekre. A nyakörv viselésének első öt napján meg kell akadályozni, hogy a kutyák vízben ússzanak. Ha a kutya véletlenül megenné a nyakörvet, a következő tünetekre lehet számítani: inkordinált mozgás, remegés, nyálzás, a hátsórész merevsége. Ezek a tünetek rendszerint 48 órán belül elmúlnak. Túladagoláskor a diazepám tüneti kezelésre használható, ha szükséges.

Munkavédelmi óvórendszabályok: A nyakörv megfogása után hideg vízzel és szappannal mossunk kezet. Ne alkalmazza ezt a terméket, ha a felhelyező személy allergiás a trifenil-foszfátra.

Kiszerelés:
- Kis- és közepes testű kutyáknak részére 48 cm-es nyakörv papírból, alumíniumból, poliészterből és polietilénből készült tasakban és kartondobozban. Fehér színű.
- Nagykutyák részére 65 cm-es nyakörv papírból, alumíniumból, poliészterből és polietilénből készült tasakban és kartondobozban. Fehér színű.

Eltarthatóság:
A gyártástól számított 36 hónapig, felhasználható a csomagoláson feltüntetett időpontig.

Törzskönyvi szám: 359/2004 FVM
Átlagos értékelés:
1 (1 vélemény)
(0)
(1)
Még nem írt véleményt a termékről?
Véleményt írok!
Péter
2023.04.10
Csillagot sem érdemel. 1 hónapja van a kutyán és már benne a kullancs. 2 szer volt babbéziás a kutya a kullancsok miatt és most ismét aggódhatunk. Pocsék termék nagyon drágán!