Megbízhatówebáruház.hu

Termékajánló
Szavazás

Hill's PD Feline c/d Pouches Chicken alutasak 85g

A húgyhólyag egészsége az alapvető tápanyagok megfelelő arányánál kezdődik. A táplálékkal bevitt túlzott mennyiségű ásványi anyag serkentheti a kristályképződést a vizeletben, ami húgykövek képződéséhez vezethet. Ezek kellemetlen érzetet okoznak, továbbá súlyosabb, állatorvosi beavatkozást igénylő problémákhoz vezethetnek.

550 Ft
  • A Hill's táplálkozási szakértői és állatorvosai kifejezetten úgy fejlesztették ki a Prescription Diet c/d Multicare speciális formuláját, hogy az támogassa macskája húgyúti egészségét. Valójában a c/d Multicare klinikailag bizonyítottan 89%-kal csökkenti a leggyakoribb húgyúti tünetek előfordulását. Csirkével készült konzerv, amelynek ellenállhatatlan ízét macskája egyenesen imádni fogja.

Így működik:

• Elősegíti a vizelet kívánt pH-szintjének kialakulását,* ezzel csökkenti a kőképződés kockázatát
    • Antioxidánsokkal és halolajból származó omega-3 zsírsavakkal dúsítva
    • Szabályozott kalcium- és nátriumtartalommal és hozzáadott kálium-citráttal készül

Így segít:

• Akár 7 nap alatt feloldja a struvit köveket (az átlag: 27 nap)
    • Csökkenti a struvit és a kalcium-oxalát kövek megjelenésének veszélyét
    • Az élethosszig tartó etetés egészségügyi előnyt jelent a húgyúti tünetektől szenvedő macskák számára
    • S+OXSHIELD: Formulájának köszönhetően elősegíti olyan húgyúti környezet létrejöttét, amelyben csökken a struvit és kalcium-oxalát kristályok kialakulásának kockázata

További információk:

A c/d Multicare csirkés, nedves macskaeledel teljes értékű és kiegyensúlyozott táp, amely minden szükséges tápanyagot biztosít macskája számára. Kérjük, érdeklődjön állatorvosánál további információkért arról, miként segíthetnek Prescription Diet eledeleink macskájának abban, hogy az továbbra is boldog és aktív életet élhessen.