ÁLLATORVOSI RENDELŐ +3613600755, H-SZ-P 8.30-11.30, K-CS 15.30-19.30

ÚJ

CanisAlpha Wolfskonzept hidegen sajtolt monoprotein MARHA száraztáp kutyáknak 200g

Hidegen sajtolt, gabonamentes, monoprotein száraztáp bármilyen méretű és korú kutyának, mely nem tartalmaz gabonát, se álgabonát (köles, rizs), szintetikus adalékanyagokat, tartósítószert, aromákat.

Több, mint 75% friss, szabad tartásból származó marhahúsból készül!

Kizárólag 100%-ban természetes összetevőkből !

Miért az egyik legjobb szárazeledel?

• ️ hidegen sajtolt, így minden vitamin és ásványianyag természetes formájában található meg benne
  • ️ nem duzzad meg a gyomorban az extrudált száraztápokkal ellentétben, hanem azonnal összetevőire bomlik és feldolgozza a    szervezet, így a bélcsavarodás kockázata is csökken
  • ️ kizárólag emberi fogyasztásra alkalmas alapanyagokat használnak fel a gyártás során
  •  BARF szimpatizánsként is elismert
  •  kizárólag egy fajta protein forrást tartalmaz, így allergiás kutyáknak is alkalmas akár kizáró diéta esetében is
  •  kevesebb mennyiséget kell adni belőle, mint más tápokból
  • ️ a szavatossága gyártástól számított 8 hónap, ez is bizonyítja, hogy nem tartalmaz tartósítószert

Speciális igények
Emésztőrendszeri problémák, Gabonamentes, Monoprotein
Választható kiszerelés
Ízesítés
Javasolt méret
Javasolt életkor

Nem tartalmaz:

• felesleges töltőanyagot, így kevesebb mennyiségre van szüksége a kutyádnak, mint a többi száraztápokból
  • se gabonát, se álgabonát (pl. köles, rizs)
  • glutént, búzát, szóját, tejterméket
  • állati vagy növényi mellékterméket
  • aromát, színezőanyagot és tartósítószert
  • génmanipulált összetevőket

Javasolt napi mennyiség:

Felnőtt kutyának a testsúlyának az 1,3%-a, például egy 5 kg-os kutyának 65 g CanisAlpha Wolfskonzept® száraztáp az irányadó.

Mivel magas hústartalommal rendelkezik, kölyökkutyáknak is javasoljuk!
Egy kölyökkutyának (1-6 hónapos korig) javasolt napi mennyiség a testsúlyának a 2,5%-a, az például egy 5 kg-os kutyának 125 g CanisAlpha Wolfskonzept® száraztáp az irányadó.

Fenti értékek csak irányadók, az adagolás függ a kutya aktivitásától, korától, egészségi állapotától, anyagcseréjétől, stb.

Figyelem!

Ha extrudált száraztápról szeretnél átváltani, ne keverd a két tápot, hanem azonnal álljatok át a hidegen préseltre, mivel a két táp, két különböző gyártástechnológiával készült és az emésztésük is másképp zajlik le a kutyában!

Összetevők:
75% friss marhahúsnak megfelelő szárított marhahús (34%), párolt zöldségkeverék, csicsóka, hidegen sajtolt lenmagolaj, hidegen sajtolt kenderolaj, speciális gyógynövénykeverék, kovaföld, alga, édeskömény, cikória, cukkíni, málna, áfonya

Analitikus összetétel:
Nyersfehérje:25%, Nyerszsír:9,2%, Nyersrost:3%, Nyershamu:7,36%, Kálcium:1,39%, Foszfor:1,04%, Nátrium:0,39%, Magnézium:0,05%