KONG® Puppy fogkímélő gumijáték kölyökkutyáknak M-9cm

KONG® Puppy fogkímélő gumijáték kölyökkutyáknak M-9cm

Játék kölyköknek és kisebb termetű kutyáknak, össze-vissza ugrándozik, snackkel megtölthető, extra puha anyag a fogzás idejére vagy kis harapáserő esetére, támogatja a helyes rágásmódot; gumiból.

Választható méretek

A természetes gumiból készült KONG® PUPPY rendkívül robosztus és strapabíró. Különleges alakja miatt szabálytalanul ugrál, és így különleges ösztönzést kínál az állatnak a játékra.

A speciálisan kifejlesztett, fogkímélő gumi nemcsak fájdalomcsillapító hatású, hanem kiszámíthatatlanul, össze-vissza ugrándozik - óriási játékélményt garantálva.

A KONG Puppy játék támogatja a rágóizmok egészséges fejlődését, továbbá kiválóan alkalmas a kölykök nevelésére. Így pl. kitűnően próbálkozhat kiskutyája szállítóboxhoz való hozzászoktatásával, ha a KONG Puppy játékba finomságokat helyez. Vagy mókás keresgélős játékkal is lekötheti kis kedvence figyelmét, pl. hogy ne féljen, ha egyedül maradna.

A KONG Puppy meggyőző tulajdonságai:

• Kutyajáték puha gumiból kölyökkutyáknak fogzásuk idejére ill. kisebb termetű kutyáknak
  • Hozzájárul az állkapocs és fogazat, valamint a rágóizmok egészséges fejlődéséhez
  • Jutalomfalattal is megtölthető: alkalmas a kölykök és kisebb méretű kutyák kiképzéséhez, neveléséhez, pl. kutyaboxhoz való hozzászoktatásra
  • Kiszámíthatatlanul ugrál minden irányban, s így még több játékörömöt szerez
  • 2 méretben kapható
  • Színe: pink vagy kék