Megbízhatówebáruház.hu

Termékajánló
Szavazás

Hill's PD Feline c/d Multicare Urinary Care gyógytáp 3kg

A Hill's Prescription Diet c/d Multicare Urinary Care száraz macskatáp struvit és kalcium-oxalát húgykövességre és idiopátiás cisztitiszre (FIC) hajlamos macskák számára ajánlott eledel. Mindössze 14 nap alatt feloldja a struvit köveket.
Kiszerelés Bruttó ár Egységár Napi ktg.
Mennyiség
  • A húgyhólyag egészsége az alapvető tápanyagok megfelelő arányánál kezdődik. A táplálékkal bevitt túlzott mennyiségű ásványi anyag serkentheti a kristályképződést a vizeletben, ami húgykövek képződéséhez vezethet. Ezek kellemetlen érzetet okoznak, továbbá súlyosabb, állatorvosi beavatkozást igénylő problémákhoz vezethetnek.

A Hill's táplálkozási szakértői és állatorvosai kifejezetten úgy fejlesztették ki a Prescription Diet c/d Multicare speciális formuláját, hogy az támogassa macskája húgyúti egészségét. A c/d Multicare klinikailag bizonyítottan 89%-kal csökkenti a leggyakoribb húgyúti tünetek előfordulását. Csirkével készült szárazeledel, amelynek ellenállhatatlan ízét macskája egyenesen imádni fogja.

Így működik:

• Elősegíti a vizelet kívánt pH-szintjének kialakulását,* ezzel csökkenti a kőképződés kockázatát
    • Antioxidánsokkal és halolajból származó omega-3 zsírsavakkal dúsítva
    • Szabályozott kalcium- és nátriumtartalommal és hozzáadott kálium-citráttal készül

Így segít:

• Akár 7 nap alatt feloldja a struvit köveket (az átlag: 27 nap)
    • Csökkenti a struvit és a kalcium-oxalát kövek megjelenésének veszélyét
    • Az élethosszig tartó etetés egészségügyi előnyt jelent a húgyúti tünetektől szenvedő macskák számára
    • S+OXSHIELD: Formulájának köszönhetően elősegíti olyan húgyúti környezet létrejöttét, amelyben csökken a struvit és kalcium-oxalát kristályok kialakulásának kockázata

További információk:

A Hill's Prescription Diet c/d Multicare csirkés, száraz macskaeledel teljes értékű és kiegyensúlyozott táp, amely minden szükséges tápanyagot biztosít macskája számára. Kérjük, érdeklődjön állatorvosánál további információkért arról, miként segíthetnek Prescription Diet eledeleink macskájának abban, hogy az továbbra is boldog és aktív életet élhessen.

ÖSSZETÉTEL: Gabonafélék, hús és állati származékok (csirke 14%), növényi fehérjekivonatok, olajok és zsírok, ásványi anyagok. Vizeletlúgosító összetevők: kálium-citrát (2 g/kg).

3 kg/db